28 March 2012

Haastetta

Tämmäsen haasteen sain Viialta!
- Kirjoita itsestäsi kahdeksan asiaa, joista pidät. Ulkonäkö/luonne/taito/mikä vain. Nyt on lupa kehua itseäsi!
- Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle.
Photobucket
[1] Lopetin kynsien pureskelun (vaikkakin jo noin vuosi sitten). Saanki nykyään kehuja kynsistäni ja kysymyksiä niiden aitoudesta kun pidän niitä pitkinä. Niistä on myös tullut hirmu kestävät ja kovat (=työvälineet), eikä ne lohkeile. Nyt pitkästä aikaa leikkasin lyhyemmiksi ja halvat kynsisakseni meinas vääntyä :-D Pitää kyllä myöntää satunnaisesti havahtuvani siihen, että löydän sormen suustani stressaantuneena ja tylsistyneenä.. [2] Pidän kämppäni oikeastaan aina siistinä ja siivoan melkein joka päivä, eli oon aika siisti ihminen. Rakastan järjestystä ja ahdistun sotkusta, eniten just jos se on omaa jälkeä. Mun imuri on ehkä paras materialahja jonka oon isältäni saanut heehee. Musta tää on vaan hyvä juttu ku ei oo liian neuroottista. [3] Oon tyytyväinen silmieni väriin. Mulle ei totta vie sopis muu kuin ruskea. Rakastan sitä kontrastia mikä tummista nappisilmistä ja vaaleista hiuksistani tuli. Oon aina pitänyt ruskeita silmiä kauniimpina, varsinkin melkein mustia. Sais omanikin olla vielä tummemmat! [4] Pidän itteeni viisana ihminsenä, semmosena mietiskelijänä. Aattelen asioita pintaa syvemmälle ja oon aina ollu tämmönen syvällisempi. Pienenä en riehunu muiden mukana räkätapit nokasta roikkuen vaan keskustelin mielummin aikusten kanssa maailman menosta. Eskarissa mua kiusas muutama vanhempi tyttö ja syy oli kuulemma 'että tiesin liikaa asioita'. [5] Kuuntelen ihmisiä mielelläni kun niillä on murheita ja autan jos voin. Tykkään siitä että mulle uskoudutaan ja muhun luotetaan. Oon luonteeltani enemmän ehkä se korva kuin suu. [6] Tykkään mun pisamista, joita ilmestyy aina kevään ja kesän mittaan. Harmikseni ne vaan on kovin vähäisiä ja vaaleita. Kenenkään ei pitäis peitellä omiansa meikillä! [7] Saan olla ylpeä mun hiusgeeneistäni. Mun hiukset on, tai silloin kun mulla ne vielä oli päässä, tosi paksut, tuuheat ja vahvat. Pitkistä hiuksistani sain varmasti eniten kehuja ulkonäössäni. Peruukkia on outo käyttää, on se niin ohut verrattuna omaan pehkoon. Kysykää vaikka kaikilta mun hiuksiini ranskanlettiä tehneiltä, millasta tuskaa se on :-D [8] No on mulla sitä luovaa silmää ja pikkasen osaamistakin. (Nyt se tuli ekaa kertaa julkisesti sanottua, noloo..) Jos ei lasketa mukaan ala-asteen popstara -urahaaveita ni en oo tosissani miettinyt muuta kuin luovaa ammattia ittelleni. Pakko saada toteuttaa itteeni ja siks mä tätä blogia pidänki!

Tuli taas todistettua kuinka vaikeeta ittensä kehuminen on. Mulle se on sellanen tabu. Kohdista tuli pitkiä ja tunsin tarvetta selitellä asioita. Mietin näitä kauan ja hartaasti. Oon varma, että tässä asiassa löytyy paljon sielunsiskoja.

Mä laitan haasteen eteenpäin sitte Emmalle, Natalialle ja Kaislalle!

6 comments:

  1. Mun oli kans toosi vaikeeta keksii kehuja musta! Siks kyselinki kavereilta apua, ja poikaystävältä, joka sanoi: ''Kirjota että sul on ihana poikaystävä!''.... Siihen loppu sen neuvomiset :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha aw :-D Joo aattelin kas eka kysyy apuu mut päätin selvitä ite, vaikka kauan meniki!

      Delete
  2. Vastasin haasteeseesi >:) Ps. Tsekkaa mis ringring pyörä on tätänykyy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wuhuu uskallanko kattoa >:O Ei vaa, huomasin sen ja olin iha AWWmywayoutringring!!!! :3

      Delete