22 May 2012

Fiilistelijälurjus

Torstaina harjotin hyväntekeväisyyttä, perjantaina menin TYKSin kautta porukoille kotiin, lauantaina haettiin mulle uus sänky ja sunnuntaina pyysin kyytiä Nakkilaan. Isäpuoli kysyi 'Mitä sä teet siel yksinäs?' ja mä kohautin olkapäitäni vaikka oikea vastaus olisi ollut 'Elämäntapataiteilen'. Oon aika lurjus. Jo eilen mä kuitenkin päätin, että tänään tää lurjus oikeesti tekee jotain. Missiona oli ostaa hiirimatto, 01 tussi ja selvittää missä on Nakkilan Vammaiset. Hiirimattoa ei löytynyt, joten jatkan Bruno Marsin naaman raiskaamista. Tussi löyty joo ja Vammasetkin, josta lähdin kakkosen köyhempänä ja Leviksen 501 rikkaampana!
PhotobucketPhotobucketMulla oli jo entuudestaan kahdet iskän vanhat jotka oon jo pätkässy shortsimittaan ja kääntänyt lahkeet. Koska ne on miesten mallit, ne on rennot ja vyötärö nousee korkeelle. Ihan lemppareita! Noi uudet on naisille joten ne on istuvammat, niistä taidan ihan lahkeet repiä ja rikkoa. Mulla ois tarkotus alkaa keräilemään ja tuunailemaan noita. Se, että miten on vielä vähän auki ja ihan yksilökohtasta. Jotkut jätän ihan naturelleiksi. Värjäilen, vaalennan, leikkelen, lisään ja poistan juttuja... Siinä mulle mieleinen kesätyö. Mun käsityövimmaa ei yhtään helpota tää kauhee inspiraatio ja äidin uus ompelukone!

Adele - Rumour has it

No comments:

Post a Comment