30 May 2012

Haastetta

-Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their "tagger" and post it on their blog.
-Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
-Create 11 new questions for the people you tag to answer.
-Don't tag back to the person who has already tagged you.

Kiitos kuuluu Tannille!
Photobucket
[1] Lempielokuvat? Ne unohtuu aina kun kysytään :-D mutta ainakin Millenium -trilogia, Twilight -saga (minä joka vannoin etten ikinä katso), Sisko tahtoisin jäädä, Slummien miljonääri, Toy storyt, Black Swan, American Piet... [2] Lempijäätelö? Lakritsi ja Ben & Jerry's chocolate fudge brownie [3] Tykkäätkö jääkahveista? Kahvi in my ass. En. [4] Missä maissa olet käynyt ja haluaisit käydä? Oon käynyt Espanjassa, Virossa ja Kreikassa. Haluisin mennä ainaki Amerikkaan ja Ruotsiin, oikeestaan kelpais melkein mikä maa vaan. [5] Muoti-ilmiö, jota et ymmärrä? Nyt vai? No öö valkoset pitsishortsit jollakin jolle ne ei sovi :-D En tiiä! [6] Käytkö paljon kirppiksillä? Silloin kun liikun lähistöllä niin kyllä. En sitten paljosta tiedä. [7] Kierrätätkö? Vaatteet ja useimmat tavarat kirpputorille tai sukulaisille/kavereille ja pullot palautan tietty koska oon köyhä, muuten en pahemmin. [8] Maailman paras herkku? Se, mitä tekee hirveesti mieli ja sitten saa sitä! Juustokakku on ainaki all-time-favourite. [9] Urheiletko mielestäsi tarpeeksi? En tosiaan! En oo koskaan ollu urheilullinen ja nyt en edes pystykkään. [10] Minkä hintainen t-paita on mielestäsi kallis? Tuskin mä ostaisin yli 50€ maksavaa, aika tapauskohtasta silti, never know. [11] Minkä merkkinen puhelin sulla on? Samsung... Ja siitä puhelinhommasta sen verran, että ostettiin mulle tämmönen kämänen Samsungin kosketusnäyttö väliaikaseks. Odotan että iPhonesta ilmestyy se uusi malli, eli todennäkösesti syksyyn.

Oon superduper tylsimys, enkä haasta ketään. Tyyliin kaikki tän on tehnyt, enkä jaksa keksiä kysymyksiä. Kiitti moi.

No comments:

Post a Comment